AFEER: Furnizorii de energie electrică râmân la dispoziția clienților. Comunicarea se face on-line și telefonic. Cursurile Academiei AFEER, suspendate
AFEER face un apel la responsabilitate și calm pentru a reuși împreună să depășim situația de criză declanșată de pandemia de coronavirus COVID-19
Furnizorii de energie electrică, membri ai Asociației Furnizorilor de Energie Electrică din România – AFEER, depun toate eforturile, în această perioadă, ca tuturor cienților să le fie furnizată energia electrică în condiții optime.
Membrii AFEER respectă cu stricteţe toate recomandările şi măsurile anunţate de autorităţi în vederea limitării răspândirii coronavirusului. Având în vedere măsurile care au fost luate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, activitatea directă cu publicul a fost redusă sau suspendată în această perioadă de către furnizorii de energie pentru a asigura protecția atât a clienților, cât și a angajaților. În aceste condiții comunicarea continuă și se realizează on-line și telefonic, furnizorii rămânând astfel în permanență la dispoziția clienților pentru soluționarea solicitărilor.
AFEER apreciază măsurile întreprinse de autorități în sprijinul participanților la piață care lucrează de acasă în sistem teleworking astfel încât comunicarea și accesul la piață sa se poată desfășura continuu on-line și telefonic.
Totodată AFEER a luat decizia suspendării cursurilor Academiei AFEER pe perioada stării de urgență în care se află România și, ulterior, atât timp cât va fi necesar.
Transmitem, pe această cale, că AFEER se angajează să asigure suport membrilor pentru asigurarea unei comunicări permanente cu autoritățile în vederea desfățurării activității în condiții normale în această perioadă delicată și pentru soluționarea cât mai rapidă a unor probleme, dacă va fi necesar.
AFEER reprezintă “vocea” furnizorilor de energie, companii private sau de stat, furnizori care alimentează în condiții de siguranță și fiabilitate peste 8 milioane de consumatori.